Пользователь
2017 год
~ 14 марта 2017 (21:00) ~
Очень хороший, ответственный, порядочный продавец, приятно иметь дело с такими людьми!!! Все быстро и оперативно. Вещь качественная. Огромное спасибо!
Рекомендую только с хорошей стороны!
Рекомендую только с хорошей стороны!
ответ для julie37
14 марта 2017 (22:13)
спасибо за покупку,приятно было пообщаться,удачи Вам во всем!
2015 год
~ 10 ноября 2015 (22:56) ~
Огромное спасибо за приятную сделку. Позитивный, ответственный, порядочный покупатель. Рекомендую Всем,буду рада видеть Вас снова на страничках своих объявлений))
~ 13 мая 2015 (15:50) ~
Отличный покупатель!!! Сделка прошла быстро и оперативно.
Всем рекомендую, как хорошего покупателя ))
Всем рекомендую, как хорошего покупателя ))
~ 17 марта 2015 (12:05) ~
очень порядочный и честный продавец!!! сделка прошла быстро и успешно!! а отдельное спасибо --за подарочек! :))
~ 22 февраля 2015 (18:22) ~
Жахливо непорядний продавець. Я таких ще не зустрічала на Кідстаффі за весь час тут і з тією кількістю покупок і продажів, які я мала.
Опишу ситуацію.
Купую у цієї дівчини парфюм, який їй подарували і про який вона пише, що не знає, оригінал чині, бо в магазині не бачила і ніколи не нюхала. Свої слова підтверджую копіпастом з нашої переписки:
Добрий день. Оригінал? Яка ціна?
ответ для Asunsion
09 февраля 2015 (19:53)
Я не профессионал но на донышке надписы выгравированы и есть вытесненный знак Сислей,мне подарили если бы покупала сама давала бы гарантии а так разобрать сложно,и ходила по магазинам что бы сравнить нигде не нашла,так и продаю за 550 грн,но если найду оригинальные для сравнения то цену подыму
Домовляємося зустрітися. Ці парфуми у мене були колись давно, їхній запах я в деталях не памятаю, тому прошу подружку прийти зі своїми до мене додому, щоб можна було порівняти запахи.
Зустрічаємося на вулиці, я наспіх нюхаю, запах схожий. Віддаю гроші, йду додому. Вдома порівнюємо з подругою запахи і зясовуємо, що вони аж ніяк не схожі. У придбаному мною флаконі є різкі ноти, яких немає в оригінальних парфумах. Запаковую парфуми назад, телефоную продавцю. Пояснюю, що порівняли вдома запахи і вони різні. Кажу, що хочу повернути їй товар, а собі - свої гроші. Продавець погоджується. Каже: Вишліть номер картки. Я перепитую, може нам краще зустрітися і я поверну особисто. Каже, що ні, вона мені скине гроші на картку і дасть адресу, куди треба відправити парфуми. Надсилаю номер картки. Чекаю цілий день - ні грошей, ні адреси, куди відсилати.
Сьогодні телефоную ще раз і чую зовсім інший тон. Гроші вона мені повертати не збирається, оскільки вона не хоче приймати парфуми назад. Те що вони не такі - це мої проблеми, я ж мала знати,що купую. І взагалі, вона хотіла перепродати їх інший дівчині і таким чином мені б повернулися гроші, а тій дівчині оці підроблені парфуми.
Ми довго сварилися у телефонному режимі, на всі мої переконування, що це порушення права споживача, що так себе шановані продавці на Кідстаффі не поводять, дівчина відповідала, що нічого не знає і це мої проблеми.
Вдома я виявила, що вона ще й поміняла текст своїє вже видаленої обяви. Коли ми списувалися 13-го лютого там не було ні слова про неможливість повернення і ні слова про те, що продавець нюхала аромат в магазині. Навпаки, вона наполягала на тому, що в магазині вона його ніяк не могла знайти і понюхати.
Також до тексту обяви додався магазинний опис парфумів, якого раніше не було.
З чого я роблю висновок, що продавець знала про те, що її товар не належної якості і суттєво відрізняється від оригіналу але зумисне не попередила про це мене, як покупця. До речі під час зустрічі продавець весь час показувала гравірування на дні і казала, що таке гравірування підробити не можливо.
Відповідно до закону України про захист прав споживачів () я маю право повернути продавцю товар неналежної якості. Якби товар був належної якості, то, звісно, у мене б такого права не було, оскільки згідно постанови Кабінету міністрів про перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню () з парфумами та іншими косметичними товарами так робити не можна. Але ця постанова про товари належної якості, а у моєму випадку придбаний товар НЕ НАЛЕЖНОЇ якості, тому відповідно до вище згаданого закону я маю право повернути його продавцю і вимагати заміни або повернення сплачених грошей.
Продавця я попередила, що у разі, якщо гроші не будуть повернені, я доведу цю інформацію до відома адміністрації Кідстаффу.
Але оскільки ніяким законним способом захистити мене адміністрація не може, то я не обмежуся скаргами в інтернеті. Я напишу заяву у Соломянський райвідділок міліції про шахрайство. І прослідкую, щоб міліція відкрила провадження стосовно особи продавця. Я вже проконсультувалася з юристом і зясувала, що закон у цій ситуації на моїй стороні.
Ну і на останок ще допишу маленьку деталь. Продавець не тільки видалила обяву і відмовляється повертати кошти за неналежний товар. Вона ще й не додала мене у покупці в цій обяві. Очевидно для того, щоб цей відгук не зявився у неї в рейтингу.
Опишу ситуацію.
Купую у цієї дівчини парфюм, який їй подарували і про який вона пише, що не знає, оригінал чині, бо в магазині не бачила і ніколи не нюхала. Свої слова підтверджую копіпастом з нашої переписки:
Добрий день. Оригінал? Яка ціна?
ответ для Asunsion
09 февраля 2015 (19:53)
Я не профессионал но на донышке надписы выгравированы и есть вытесненный знак Сислей,мне подарили если бы покупала сама давала бы гарантии а так разобрать сложно,и ходила по магазинам что бы сравнить нигде не нашла,так и продаю за 550 грн,но если найду оригинальные для сравнения то цену подыму
Домовляємося зустрітися. Ці парфуми у мене були колись давно, їхній запах я в деталях не памятаю, тому прошу подружку прийти зі своїми до мене додому, щоб можна було порівняти запахи.
Зустрічаємося на вулиці, я наспіх нюхаю, запах схожий. Віддаю гроші, йду додому. Вдома порівнюємо з подругою запахи і зясовуємо, що вони аж ніяк не схожі. У придбаному мною флаконі є різкі ноти, яких немає в оригінальних парфумах. Запаковую парфуми назад, телефоную продавцю. Пояснюю, що порівняли вдома запахи і вони різні. Кажу, що хочу повернути їй товар, а собі - свої гроші. Продавець погоджується. Каже: Вишліть номер картки. Я перепитую, може нам краще зустрітися і я поверну особисто. Каже, що ні, вона мені скине гроші на картку і дасть адресу, куди треба відправити парфуми. Надсилаю номер картки. Чекаю цілий день - ні грошей, ні адреси, куди відсилати.
Сьогодні телефоную ще раз і чую зовсім інший тон. Гроші вона мені повертати не збирається, оскільки вона не хоче приймати парфуми назад. Те що вони не такі - це мої проблеми, я ж мала знати,що купую. І взагалі, вона хотіла перепродати їх інший дівчині і таким чином мені б повернулися гроші, а тій дівчині оці підроблені парфуми.
Ми довго сварилися у телефонному режимі, на всі мої переконування, що це порушення права споживача, що так себе шановані продавці на Кідстаффі не поводять, дівчина відповідала, що нічого не знає і це мої проблеми.
Вдома я виявила, що вона ще й поміняла текст своїє вже видаленої обяви. Коли ми списувалися 13-го лютого там не було ні слова про неможливість повернення і ні слова про те, що продавець нюхала аромат в магазині. Навпаки, вона наполягала на тому, що в магазині вона його ніяк не могла знайти і понюхати.
Також до тексту обяви додався магазинний опис парфумів, якого раніше не було.
З чого я роблю висновок, що продавець знала про те, що її товар не належної якості і суттєво відрізняється від оригіналу але зумисне не попередила про це мене, як покупця. До речі під час зустрічі продавець весь час показувала гравірування на дні і казала, що таке гравірування підробити не можливо.
Відповідно до закону України про захист прав споживачів () я маю право повернути продавцю товар неналежної якості. Якби товар був належної якості, то, звісно, у мене б такого права не було, оскільки згідно постанови Кабінету міністрів про перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню () з парфумами та іншими косметичними товарами так робити не можна. Але ця постанова про товари належної якості, а у моєму випадку придбаний товар НЕ НАЛЕЖНОЇ якості, тому відповідно до вище згаданого закону я маю право повернути його продавцю і вимагати заміни або повернення сплачених грошей.
Продавця я попередила, що у разі, якщо гроші не будуть повернені, я доведу цю інформацію до відома адміністрації Кідстаффу.
Але оскільки ніяким законним способом захистити мене адміністрація не може, то я не обмежуся скаргами в інтернеті. Я напишу заяву у Соломянський райвідділок міліції про шахрайство. І прослідкую, щоб міліція відкрила провадження стосовно особи продавця. Я вже проконсультувалася з юристом і зясувала, що закон у цій ситуації на моїй стороні.
Ну і на останок ще допишу маленьку деталь. Продавець не тільки видалила обяву і відмовляється повертати кошти за неналежний товар. Вона ще й не додала мене у покупці в цій обяві. Очевидно для того, щоб цей відгук не зявився у неї в рейтингу.
ответ для Asunsion
22 февраля 2015 (21:55)
Лживый и недобросовестный покупатель,у меня не было в жизни таких людей которые мне угрожают кричат обзывают по телефону и пишут гадости в отзывах.Во первых текст в своем обьявлении я не меняла(нужно внимательней читать),девушка со мной о возврате не договаривалась,товар был передан из рук в руки и при мне был вскрыт и опробован покупателем,после чего были мне переданы деньги за товар,через некоторое время поступил звонок с желанием возвратить товар.У меня также был еще один покупатель кроме этой девушки,и решила предложить помочь ей продать уже ее парфум,но другой покупатель на связь не вышел,что я и хотела обьяснить по телефону но во ответ посыпались угрозы и обзывания.Я покупателя не обманывала,действительно у меня не было такого парфума и я подлинность самостоятельно не могла определить а девушка сказала что знает этот парфуми отличит от копии,но потом передумала и начала вымагать вернуть деньги и запугивать расправой.Согласно Также есть Закону Украины о Защите прав потребителей и Постановлению Кабинета Министров Украины № 172 от 19.03.1994 г. (дополнение №3 — перечень товаров), парфюмерно-косметические товары входят в перечень непродовольственных товаров, не подлежащих возврату или обмену.Так что здесь моей вины здесь нет,и нечего мне угрожать,ели вы нашли парфум дешевле это ваша проблема.
2014 год
~ 21 ноября 2014 (11:32) ~
Очень ответственный продавец, несколько раз заходила за покупками. сделки проходят приятно и быстро. Удачи в продажах и хороших покупателей!!!!
0 год