Пользователь
~ 26 декабря 2015 ~
Ни плохого ни хорошего не буду писать, а напишу как было. 22.12 был оформлен заказ и тишина. 25.12 я спросила про оплату и покупатель ответил что на протяжении дня оплатит. А вечером сообщение: извините, муж передумал... Вот как то так...
~ 04 сентября 2015 (17:05) ~
Приэмний покупець, швидка оплата рекомендую
~ 30 августа 2015 (20:35) ~
Заказала ботиночки. Когда получила, оказалось, что размер не соответствует заявленному в объявлении (вместо 23.5 см получила 25 см по стельке). Совет покупателям: настаивайте на повторных замерах. И ещё - продавец не берёт тел., а общаться перепиской не для всех удобно.
~ 23 марта 2015 (12:27) ~
я вам написала за красовочки по своему мнению,для нас они небыли тяжолыми и мы в них довольно хорошо ходили.в следующий раз когда будете покупать обувь для своего ребёночка спрашивайте в граммах,чтоб потом небыло притензий
~ 09 января 2015 (14:46) ~
Навіть НЕ ЗНАЮ,ЩО І НАПИСАТИ ТАКІЙ ЛЮДИНІ,ЯК ви? Дана особа купила в мене дитячого коврика за 45 грн з доставкою,вислала,я їй по приходу коштів,грн прийшли 28 вислала 30 грудня! На,що 4 січня вона мене настрочила писанину,типу я шахрайка........... БУДЬТЕ ОБОРЕЖНІ....!!!!!!! Пані я не винна в тому,що укр пошта на Новорічні свята НЕ ПРАЦЮВАЛА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ответ для Аліна-Поліна
12 января 2015 (22:19)
За товар заплатила відразу ще 23 грудня, три дні продавець говорить, що не приходить смс, можна було зайти і подивитися в приват24. Ну добре хай так, но смс прийшла 26 грудня ви самі мені писали, а не 28 як пишете пізніше, Продавець пише що відправив 30 грудня звідки я могла про це здогадатися, якщо відповіді не на одне з числених повідомлень я так і не отримала поки не написала відгук. Дам вам пораду, якщо ви займаетеся продажою то потрібно більше приділяти уваги кліентам, а не відповідати раз в 9 днів. Я все розумію 2-4 дні, можливо якісь проблеми но не 9 днів. Це не повага до покупців тому і такий вам відгук. А На свята укр пошта не працювала но інтернет працював, а ви не написали ні чого.