Пользователь
Рег-яРегистрация: 01.12.2013 | ВходПоследний вход: 24.04.2024 (22:27)
~ 20 ноября 2023 (19:54) ~
Замовляли чобітки - все чудово, обслуговування супер. Дуже швидко відправили. Буду звертатись ще.
ответ для Korol-3312
20 ноября 2023 (20:32)
Щиро дякую за зворотній зв´язок))
~ 03 мая 2023 (10:28) ~
Не рекомендую продавця взагалі, товар прийшов без бірки,а заявлений як новий і продавець не вважає за потрібне сплачувати комісію за себе при переказі коштів
ответ для ксютка
03 мая 2023 (11:44)
Доброго дня.
Літнє взуття Superfit у виробника без бірок, при покупці покупець це бачив. В листуванні жодного запитання про це не було, гляньте на сторінці інших продавців які продають ідентичний товар.
Покупець сплатив 1100 грн на карту щоб не витрачати додаткові кошти за накладний платіж,розмір не підійшов,зголосила покупцю про послугу легке повернення щоб доставка 0 грн була,повернула кошти.
У покупця карта не приватбанку,виникла комісія,яку покупець вважає що має сплатити продавець. Я отримала 1100 грн,при поверненні в мене списало 1100 грн де була комісія банку 5 грн.
Вперше за 9 років чую що комісії при поверненні товару має оплачувати продавець,повернути товар було бажанням покупця.
Літнє взуття Superfit у виробника без бірок, при покупці покупець це бачив. В листуванні жодного запитання про це не було, гляньте на сторінці інших продавців які продають ідентичний товар.
Покупець сплатив 1100 грн на карту щоб не витрачати додаткові кошти за накладний платіж,розмір не підійшов,зголосила покупцю про послугу легке повернення щоб доставка 0 грн була,повернула кошти.
У покупця карта не приватбанку,виникла комісія,яку покупець вважає що має сплатити продавець. Я отримала 1100 грн,при поверненні в мене списало 1100 грн де була комісія банку 5 грн.
Вперше за 9 років чую що комісії при поверненні товару має оплачувати продавець,повернути товар було бажанням покупця.
~ 31 октября 2019 (15:26) ~
Продавець вислав взуття без етикеток, хоча у оголошенні вказано, що етикетки на взутті є. Викликає сумніви ще й те, що продавець просить доплачувати 100 грн за оригінальну коробку. Не зрозуміло, з якою метою? На прохання прокоментувати відсутність етикеток - продавець не реагує.
ответ для Anysea
31 октября 2019 (17:06)
Відсутність відповіді у вайбері 2 год.не прийнято трактувати як відсутність реакції. Люди не завжди мають можливість відповісти негайно.
Покупцю не прононували заплатити д
Оплачувати за коробку. В оголошенні вказано що рідної коробки немає. Так було вказано що бірки є, не перевірила. За це перепрошую.
Покупцю запропоновано повернути товар з компенсацією витрат за пересилку. Жодних інших скарг на якість не отримала, покупець вирішив не повертати товар.
Покупцю не прононували заплатити д
Оплачувати за коробку. В оголошенні вказано що рідної коробки немає. Так було вказано що бірки є, не перевірила. За це перепрошую.
Покупцю запропоновано повернути товар з компенсацією витрат за пересилку. Жодних інших скарг на якість не отримала, покупець вирішив не повертати товар.
~ 29 октября 2016 (22:52) ~
Покупала шапочку Reima. Могу сказать,- побольше бы таких продавцов. Шапка супер, отношение продавца замечательное, приятно общаться - абсолютно понимающий, проницательный, внимательный человек. Я от сделки получила большое удовольствие - БЕЗ ПРЕУВЕЛИЧЕНИЯ.