Пользователь
Рег-яРегистрация: 06.08.2013 | ВходПоследний вход: 21.11.2025 (23:15)
2024 год
~ 27 декабря 2024 (13:12) ~
Дуже негативна людина, не рекомендую зв´язуватись!
Придбала товар, який не влаштував, запропонували повернення - отримали відмову. У результаті маємо поганий відгук.
Моя Вам порада - купуйте товари в магазині, з націнкою 200%, щоб бачити їх наживо)
З наступачими Вас святами)
Всього найкращого!)
Придбала товар, який не влаштував, запропонували повернення - отримали відмову. У результаті маємо поганий відгук.
Моя Вам порада - купуйте товари в магазині, з націнкою 200%, щоб бачити їх наживо)
З наступачими Вас святами)
Всього найкращого!)
ответ для Accessories_Store
01 января 2025 (20:38)
Ваш склад у Дніпрі. Я живу у Дніпрі. Ви не дозволили приїхати подивитися на товар вживу. Так, Ви запропонували повернути товар, але катання сумки по місту обійшлося б мені у 120 грн (втрачених безповоротно). Якби Ви були порядним продавцем, я би витратила 30 грн на проїзд, яких не було б шкода, бо сумку я би не купила. Продавець товар не бачить, бо живе у Хмельницькому, проте бере на себе сміливість стверджувати, що товар відповідає рекламним фото. До того ж, вона тільки після отримання мною невідповідного товару попереджає, що товар може відрізнятися від рекламованого, і виробник сам на власний розсуд проводить ці зміни. Прикладаю скріншот відповіді занадто впевненого у собі продавця, рекламне фото і того, що мені прийшло. Напис зроблений фломастером, при чому порушені права на використання зареєстрованої торгової марки, колір не відповідає рекламним фото (і не треба розказувати про налаштування монітора - я бачила фотографії з 4 пристроїв). І якість сумнівна.
На Кідстафі я знайомилася з продавцями, які торгували зі складу, і не раз приходила вибрати собі потрібне на місці (наприклад, зі складу косметики, коли я не могла забрати замовлене, бо у нас робочі часи співпадали, продавець приніс моє замовлення на моє відділення Нової пошти і попросив передати особисто в руки, тобто навіть ніякої доставки сплачувати не довелося). А Ви боїться показати свій товар перед покупкою. От в чому моя помилка, що я не запропонувала оплату при отриманні, бо відмова під´їхати на склад вже посіяла сумніви, але я наївно сподівалася, що отримаю елегантну сумку благородного кольору. І в цьому теж помилилася. )))
Тож негативна оцінка більш ніж заслужена.
На Кідстафі я знайомилася з продавцями, які торгували зі складу, і не раз приходила вибрати собі потрібне на місці (наприклад, зі складу косметики, коли я не могла забрати замовлене, бо у нас робочі часи співпадали, продавець приніс моє замовлення на моє відділення Нової пошти і попросив передати особисто в руки, тобто навіть ніякої доставки сплачувати не довелося). А Ви боїться показати свій товар перед покупкою. От в чому моя помилка, що я не запропонувала оплату при отриманні, бо відмова під´їхати на склад вже посіяла сумніви, але я наївно сподівалася, що отримаю елегантну сумку благородного кольору. І в цьому теж помилилася. )))
Тож негативна оцінка більш ніж заслужена.
2023 год
2022 год
~ 11 января 2022 (12:21) ~
Хороший человек)
ответ для Yasinskaya25
12 января 2022 (21:54)
Спасибо за комплимент, хоть сделки у нас так и не получилось. )))
2021 год
~ 19 марта 2021 (23:49) ~
Юлия, спасибо за дельный совет. Прихдите, я следующий раз потрачу на поиск товара именно для Вас не 1 день, а два. чтоб быть лучше других!
Хорошего вечера и позитивных людей на Вашем пути!
Хорошего вечера и позитивных людей на Вашем пути!
ответ для Магазин Детской обуви
21 марта 2021 (16:00)
Вы уже своё лицо показали. Переубеждать меня необязательно, поскольку на рынке огромная конкуренция, так что хорошего поставщика я найду. И, кстати, спасибо за дельный совет и Вам - при необходимости вернусь к продавцу, которая выручила меня с подарком!
~ 17 февраля 2021 (17:24) ~
У кого все хорошо, не будет оставлять злобные комментарии и некомпетентные советы и т.д., а потрат свое время на детей и семью.
Удачи Вам! И чтоб у Вас действительно все наладилось!
Удачи Вам! И чтоб у Вас действительно все наладилось!
ответ для Магазин Детской обуви
01 марта 2021 (20:03)
Я и потратила. Вместе с другим продавцом, которая накануне Нового года потратила на меня как на своего клиента целый выходной день, звоня на склад и уточняя, какие наборы трансформеров есть, какие уже купили, и какие она может предложить вместо них. А перестало ладиться, похоже, у вас, раз повторно пришли пачкать мою гостевую книгу. )))
0 год




