Пользователь
~ 06 августа 2017 (22:01) ~
Кілька років замовляла в цієі людини речі,а вона заблокувала мій номер,перестала відповідати на моі листи і коментарі! В неі було три моіх замовлення,із них як вияснилося протягом більш ніж двох місяців прийшло тальки одне! Я через сестри вайбер нарештіі вийшла на неі,але ні замовлень,ні грошей так і не отримала:((((
Я дуже розчарована і обурена, дуже надіюся, все ж таки отримати гроші назад! Аліна,дуже вас прошу,поверніть мені моі гроші!!!!!
Я дуже розчарована і обурена, дуже надіюся, все ж таки отримати гроші назад! Аліна,дуже вас прошу,поверніть мені моі гроші!!!!!
ответ для НаташаК.
14 августа 2017 (14:53)
Кілька років ви замовляли і навепно жодного разу не внесли оплату вчасно. Тиждень-два затримки для вас норма. Чомусь я не панікувала. Сталась технічна помилка, вирішення якої збіглося з відпускою. Я вибачилася, гроші повернули, товар відправили. Але він вам так терміново потрібен був, що забрали ви аж через тиждень.
~ 01 июля 2016 (16:03) ~
Дуже приємно, що повертаєтеся до мене за покупками)
Мені надзвичайно приємно з Вами спілкуватися!
Завжди Вам рада!
Мої найкращі рекомендації!
Ваша Наталка)
Мені надзвичайно приємно з Вами спілкуватися!
Завжди Вам рада!
Мої найкращі рекомендації!
Ваша Наталка)
~ 29 июня 2016 (13:04) ~
Спешу оставить свой положительный отзыв!Я долго выбирала купальник,переживала с размером,с цветом,но все прошло идеально!Рекомендую ответсвенного продавца!
~ 17 июня 2016 (21:23) ~
прекрасный продавец, замечательный посредник и просто ответственная и порядочная девушка! сотрудничаю долго и давно! огромное спасибо! наилучшие рекомендации!!!
ответ для caprice7452
20 июня 2016 (12:51)
спасибо)
~ 15 июня 2016 ~
А мені, на жаль, не так повезло ...((( заказ йшов 2,5 місяці хоча заявлено було про 2-4 тижні . При цьому, посередник через місяць сказала , що заказ магазином відшиплений. Після цього на більшість звернень стосовно заказу , або ігнорувала , або відповідала після 2 нагадування з моєї сторони через пару днів. В результаті заказ мені був відправлений тільки після погрози звернутись до адміністраторів , так як на моє прохання повернути мені гроші був повний ігнор ! Не рекомендую ! Таке враження , що посередник просто зазвіздилась і її високий рейтинг дає ій право відноситись до клієнтів будь-як...(((
ответ для anzhelka88
16 июня 2016 (11:58)
По поводу обращений - есть телефон, емейл, скайп, вайбер, ватсапп, Вконтакте, Инстаграмм - все эти контакты указаны в объявлении. Я пропустила ваше сообщение здесь, но вы даже не пытались связаться со мной другим образом.
2,5 месяца потому что ваш заказ попал в бэк-ордер, а отменить я его не могу, т.к. в этом случает пересчитают общий заказ.
2,5 месяца потому что ваш заказ попал в бэк-ордер, а отменить я его не могу, т.к. в этом случает пересчитают общий заказ.