Пользователь
2014 год
2013 год
~ 17 октября 2013 (21:57) ~
Зовсім не знайшла спільну мову з цим покупцем.
Та мені вистачило почути про себе все
Де? В гостьовій книзі
я мала викупити одразу три модельки
викупила тільки 1
оплати не було
в результаті я поганий організатор СП
Яке Ви маєте право писати все, що хочете просто так
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Та мені вистачило почути про себе все
Де? В гостьовій книзі
я мала викупити одразу три модельки
викупила тільки 1
оплати не було
в результаті я поганий організатор СП
Яке Ви маєте право писати все, що хочете просто так
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
ответ для Талюся
14 декабря 2013 (23:30)
Взагалі не хотілося відповідати на цей коментар. Але діти ходять в одязі ТМ Дайс, який мені не вдалося придбати у Наталі. Я півроку чекала на своє замовлення, а потім не витримала і купила в іншому місці - трохи дорожче, але отримала протягом двох днів.
Ми не просто не знайшли спільної мови - діалогу не получилося взагалі. Були тільки односкладові відповіді без пунктуаційних знаків, коли я запитувала про стан замовлення.
Я замовила 4 моделі, кожної по одній штуці, попередивши, що ніяких замін не потрібно, бо це для себе, а не на продаж. Мені запропонували одну річ, найдешевшу, яка з пересилкою стала б в ті самі гроші, що й у місцевих магазинах).
Якби продавець попередив, що подібні роздрібні замовлення їй незручні або складні для виконання, питання б було знято одразу. А тут... Ні пояснень, ні пропозицій. Тільки "немає як буде повідомлю". Й знову тиша на кілька тижнів, до мого чергового запиту.
А потім отака роздратована відповідь:
"АЛЕ вАМ ПОТРІБНО УСІ МОДЕЛІ ОДРАЗУ
ТАК НА ЖАЛЬ ЗРОБИТИ НЕМОЖЛИВО
НА ФАБРИЦІ ЦЕ ЗРОБИТИ ПРАКТИЧНО НЕРЕАЛЬНО
Я МОЖУ ЗНОВУ ДАТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ
АЛЕ МОЖЕ ЗНОВУ БУТИ ТІЛЬКИ 2 ОДИНИЦІ
А ЩО РОБИТИ З ТРЕТЬОЮ ОДИНИЦЕЮ"
Саме це й образило. Виходить, що весь цей час з моїм замовленням ніхто не працював... Інакше як можна пояснити те, що в інтернет-магазині Дайс є все необхідне, а Наталя не може зібрати замовлення?
То й хто з нас правий?
Мені вже давно перегоріло, я все купила, встигла до холодів, дітям тепло. Але нікому не бажаю такого ставлення з боку продавців.
Ми не просто не знайшли спільної мови - діалогу не получилося взагалі. Були тільки односкладові відповіді без пунктуаційних знаків, коли я запитувала про стан замовлення.
Я замовила 4 моделі, кожної по одній штуці, попередивши, що ніяких замін не потрібно, бо це для себе, а не на продаж. Мені запропонували одну річ, найдешевшу, яка з пересилкою стала б в ті самі гроші, що й у місцевих магазинах).
Якби продавець попередив, що подібні роздрібні замовлення їй незручні або складні для виконання, питання б було знято одразу. А тут... Ні пояснень, ні пропозицій. Тільки "немає як буде повідомлю". Й знову тиша на кілька тижнів, до мого чергового запиту.
А потім отака роздратована відповідь:
"АЛЕ вАМ ПОТРІБНО УСІ МОДЕЛІ ОДРАЗУ
ТАК НА ЖАЛЬ ЗРОБИТИ НЕМОЖЛИВО
НА ФАБРИЦІ ЦЕ ЗРОБИТИ ПРАКТИЧНО НЕРЕАЛЬНО
Я МОЖУ ЗНОВУ ДАТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ
АЛЕ МОЖЕ ЗНОВУ БУТИ ТІЛЬКИ 2 ОДИНИЦІ
А ЩО РОБИТИ З ТРЕТЬОЮ ОДИНИЦЕЮ"
Саме це й образило. Виходить, що весь цей час з моїм замовленням ніхто не працював... Інакше як можна пояснити те, що в інтернет-магазині Дайс є все необхідне, а Наталя не може зібрати замовлення?
То й хто з нас правий?
Мені вже давно перегоріло, я все купила, встигла до холодів, дітям тепло. Але нікому не бажаю такого ставлення з боку продавців.
~ 21 июня 2013 (12:53) ~
Получила отличное платье!все замечательно подошло,спасибо вам за сотрудничество и оперативность!А также за хорошее общение!Рекомендую!
2011 год