Пользователь
2024 год
~ 08 сентября 2024 (15:02) ~
Замовила товарів на 620 грн загальна сума. Відправка була до поштомату. Вартість доставки -100 грн +3 грн комісія від оголошеної заявленої вартості. Сплатила біля поштомату, але , посилка була відправлена ПРОДАВЦЕМ ПОМИЛКОВО в ІНШИЙ поштомат. зробила переадресацію, написала продавцю, де детально все пояснила. Отримала відповідь «ясно. Скільки заплатили?»
Моя відповідь була скрін, де вказано : загальна сума 83(!!) :переадресація 80 грн і 3 грн ЗНОВУ комісія від оголошеної вартості. Відповідь «Напишіть карту. 80 компенсую». З мого боку є претензія:1. Вибачитися ЗА СВОЇ ПОМИЛКИ і додаткові мені проблеми та час очікування- вже відмінили? 2. Чому я ЗНОВ маю платити ? В сумі 103 грн мною оплаченій була комісія від вартості, я ЇЇ ОПЛАТИЛА. Чому продавець ВИРІШУЄ, скільки він буде покривати додаткової вартості посилки ЧЕРЕЗ СВОЇ ПОМИЛКИ? Я з продавцем через таку суму сперечатися не буду, якщо йому так принципово , або з тих 3 гривень щось йому може додасться. Продавця не рекомендую, через його помилки в майбутньому прийдеться платити більше, ще й без вибачень.
Моя відповідь була скрін, де вказано : загальна сума 83(!!) :переадресація 80 грн і 3 грн ЗНОВУ комісія від оголошеної вартості. Відповідь «Напишіть карту. 80 компенсую». З мого боку є претензія:1. Вибачитися ЗА СВОЇ ПОМИЛКИ і додаткові мені проблеми та час очікування- вже відмінили? 2. Чому я ЗНОВ маю платити ? В сумі 103 грн мною оплаченій була комісія від вартості, я ЇЇ ОПЛАТИЛА. Чому продавець ВИРІШУЄ, скільки він буде покривати додаткової вартості посилки ЧЕРЕЗ СВОЇ ПОМИЛКИ? Я з продавцем через таку суму сперечатися не буду, якщо йому так принципово , або з тих 3 гривень щось йому може додасться. Продавця не рекомендую, через його помилки в майбутньому прийдеться платити більше, ще й без вибачень.
ответ для mariha753
08 сентября 2024 (15:22)
Перепрошую, але...
1. 103 грн ви оплатили за доставку своєї посилки згідно тарифів новох пошти
2. 80 грн коштувала переадресація, я її компенсував, чому я мав 83 грн компенсовувати, це не зовсім зрозуміло
3. Кожен може помилитись, і я це визнав.
4. Наскільки я зрозумів товар приїхав цілий і не пошкоджений, за це вже і не потрібна подяка...
1. 103 грн ви оплатили за доставку своєї посилки згідно тарифів новох пошти
2. 80 грн коштувала переадресація, я її компенсував, чому я мав 83 грн компенсовувати, це не зовсім зрозуміло
3. Кожен може помилитись, і я це визнав.
4. Наскільки я зрозумів товар приїхав цілий і не пошкоджений, за це вже і не потрібна подяка...
~ 13 июля 2024 (10:34) ~
Замовляла минулого року, все було добре, вирішила цього разу замовити вдвічі більше речей, написала 9.07.2024 - відповіді так і не отримала. Написала на інше оголошення пізніше, в товар, який хотіла замовити - відповіді знову не було. Кожен день я заходила і дивилась, коли продавець був в мережі останній раз, і він заходив кожен день, а то і по декілька разів. Чому не можна було написати на мої повідомлення, що товару немає, або щось таке?.... Питання риторичне, виходить.... Дивлюсь сьогодні - всі оголошення відключені! Це як!?
Безвідповідальність і неповага до потенційних клієнтів.
Безвідповідальність і неповага до потенційних клієнтів.
ответ для Veronika_foxx
13 июля 2024 (11:32)
Нажаль ви не оформили замовлення, а просто скидаєте посилання, на які уходить занадто багато часу і опрацювати в умовах коли світло ледь є і відповідно інтернет ледь працює можливість відсутня.
Ви навіть не залишили номер телефону для зворотнього зв´язку
Ви навіть не залишили номер телефону для зворотнього зв´язку
2023 год
~ 27 октября 2023 (08:38) ~
Якщо хочете даремно витратити свій час - звертайтесь до цього продавця! Безвідповідальна особа.
Товару немає в наявності, але оголошення активні, робиш замовлення, у відповідь - тиша, а за кілька днів відміна замовлення
Товару немає в наявності, але оголошення активні, робиш замовлення, у відповідь - тиша, а за кілька днів відміна замовлення
ответ для _Lary_
27 октября 2023 (08:43)
Ви не оплатили замовлення і не вказали спосіб оплати. Тому і не було відправки даного замовлення
2022 год
~ 09 сентября 2022 (16:20) ~
Если нет товара в наличии, то можно написать хотя бы! Возможно я бы изменила заказ на имеющиеся товары
А так просто отменил и все.
Зажрался (
А так просто отменил и все.
Зажрался (
0 год

