Пользователь
2015 год
2014 год
2013 год
2012 год
~ 15 августа 2012 (13:47) ~
Дякую Юлі за те, що вона дуже надійний покупець, ніколи не морочить голову, якщо бронює щось, обовязково викупляє! Юля стала моїм постійним клієнтом! Від нашого спілкування одні позитивні емоції! Не покупець, а ЗНАХІДКА!!!! :)))
Рекомендую як відповідального і надійного покупця!
Рекомендую як відповідального і надійного покупця!
ответ для lesia11
20 августа 2012 (23:10)
Дякую, за такі гарні слова )))
Леся і з тобою працювати дуже приємно.
~ 20 апреля 2012 (13:56) ~
Девушка хотела сделать у меня покупку, но то, каким тоном она общается, отбивает все желание ей продавать.
Фамильярность, повелительный тон, слов спасибо и пожалуйста не употребляет принципиально.
Тем не менее, я хотела расстаться мирно, но девушке нужен был конфликт и необходимо было выпустить пар у меня в гостевой ...
Фамильярность, повелительный тон, слов спасибо и пожалуйста не употребляет принципиально.
Тем не менее, я хотела расстаться мирно, но девушке нужен был конфликт и необходимо было выпустить пар у меня в гостевой ...
ответ для Booka
20 апреля 2012 (16:52)
Хм, дуже дивно виходить, як це ви по переписці можете розпізнати тон людини яка вам пише, бо я не використовувала ніяких смайликів?
Думаю, що те як ви сприймаєте повідомлення людей і те що вам пишуть, ще й залежить від настрою з яким ви ці повідомлення читаєте.
По-перше: Я перед початком своєї розмови, як чемна і привітна людина привіталась з вами...
По-друге: В одному з моїх повідомлень до вас є посмішка )))-ця дужка означає посмішку. Ніякого негативу я не вкладала у свої повідомлення до вас.
Чому ви називаєте мене фамільярною людиною? Нічого такого я вам не написала, а навпаки, писала стисло і конкретно те чого я хочу, ніякого панібрацтва, "развязаності" чи безцеремонності не має в моїх словах до вас.
Ніякого "повелительгого тона" не було, ви просто так сприйняли мої конкретні повідомлення...
Я вибачаюсь перед вами, я зовсім не хотіла вас образити.
Чому я не подякувала за те що ви поміряли мені устілку? Навіть і не знаю, що вам на це сказати... На радощах, що шльопки підходять для чоловіка, забула про це. (я люблю фірму OldNavy, і шльопки цієї фірми, просто довго не могла знайти потрібний розмір).
Чому не писала перед своїми проханнями будь ласка? Також не знаю що вам на це відповісти.
Ніякого конфлікту я не хотіла, просто правдиво, без лишніх емоцій написала своє враження про вас, бо коли читаєш відгуки у ваші гостьовій, то складається "солодке", привабливе, дуже позитивне враження.
І ніякого пару, я не випускала, не переходила на особистості, а тверезо без всяких емоцій описала дану ситуацію.
Ніякого негативу про вас, не написала. Просто застерегла людей, що ви не переводите у покупці до оплати, і можете відмовитись продати товар по суб´єктивних причинах.
Я і зараз відписую вам відповідь без усяких підтекстів, і скритих мотивів. Пишу просто та щиро, як є.
Вибачте, що якісь написані або ж навпаки не написані мною слова, вас образили.зовсім цього не хотіла.
На далі буду старатись завжди писати ввічливі слова(Дякую, Будь ласка і т.д.) у своїх повідомленнях
Дякую за такий урок для мене. Бажаю вам хороши і ввічливих покупців.
0 год