Пользователь
~ 26 января 2016 (11:05) ~
Лише найкращі враження від співпраці та спілкування з Олесею. З такими хорошими людьми завжди приємно мати справу :) Дякую за покупку! Бажаю всього доброго і багато-багато вдалих угод!
~ 02 сентября 2014 (15:23) ~
Услугами Продавца пользуюсь не первый раз. Работой и товаром довольна ! Качественно и оперативно оформляется заказ и так же быстро отправляется покупателю. Обязательно воспользуюсь услугой в дальнейшем!
Олесе- легких продаж и благодарных покупателей!
Олесе- легких продаж и благодарных покупателей!
~ 29 мая 2014 (12:03) ~
Замовляла речі Майораль, залишилась задоволена. Олеся дуже терплячий продавець. В мене виникли проблеми з оплатою і не зважаючи на це (вона чекала більше місяця) вона не продала мій товар. Дякую Олеся. Я дуже вибачаюсь за час який вам прийшлось чекати. Рекомендую замовляйте і не переживайте.
~ 19 марта 2014 (15:46) ~
я вважаю себе постійним покупцем Олесі))), не знаю чи заслужено, але ще ні в кого іншого Зара, Бланко, Манго і т.д. не замовляла. І не буду замовляти. Бо Олеся майстер своєі справи, ціни іспанські-найнижчі,тарифи-найкращі,терміни-найкоротші. Я дітям, собі і чоловіку майже нічого в магазині не купую! Дуже хочу відстояти Олесю, особливо після негарних несправедливих відгуків одноі пані. Ну як можна так не розуміти, що всякі розпродажі, аутлети не завжди вдається зловити, що на сайтах буквально кожні кілька годин міняється асортимент-зранку одне, а ввечері навіть близько нема того,що було зранку. Тому не факт,що все прийде. Але ж з вас не беруть гроші за неіснуючі речі!! чого робити істерику? хочете 100% гарантій і сервісу ол-інклюзив: ідіть в магазин. і платіть відповідні гроші. А ми і далі будемо замовляти в Олесі!)))
ответ для ukff
19 марта 2014 (23:11)
Оленка, дуже дякую за відгук. Буду старатись і надалі вам догоджати.
~ 18 марта 2014 (11:58) ~
Олеся , дуже відповідальний та приємний продавець! Працюємо вже 2 роки разом, і завжди все чітко,оперативно! Особливо радує можливість купувати речі по цінах дешевших ніж в магазинах! Буду звертатись ще не раз! Завжди все чудово!
~ 14 февраля 2014 (13:17) ~
Пускай меня продавец извинит, НО.... Я осталась крайне не довольна! Я сделала заказ 17.01.2014г., предоплату сделала вовремя. О том что нет в наличии некоторых позиций не было и слова. Я не могу понять, испанские магазины отправляют товар без оплаты? Как можно не знать до прихода в Украину что нет двух позиций? Я конечно заберу свой заказ, но впечатления остаются негативные ))))
ответ для Lili87
06 марта 2014 (12:24)
Здравствуйте. Если вы не знаете,как работает магазин мангоаутлет, то прочитайте тему. Заказ выкуплен сразу,и все позиции.Магазин же в процессе обработки заказа отменил некоторые позиции просто выбросив их из заказа.Поскольку заказы всегда сборные и отправляются сразу на УКраину,отследить чего именно нет и чьи это позиции очень трудно.Тем более,что это распродажа. Мне неприятно очень за ваш отзыв,тем более ,что вы ни разу не спросили почему вещей нет и никаких претензий я не услышала.Если бы я взяла деньги за весь заказ ,а потом отказывалась вам их вернуть или что-либо подобное, то я бы поняла ваш негатив.