200₴
Курс Facebook, Instagram реклама для інтернет-магазинів
200₴
Бесплатная доставка
Характеристики товара:
Состояние | Новое |
Для | взрослых |
Тематика | Бизнес, деньги |
Вид | Курс |
Доставка: в любую страну, указано в объявлении | Киев | Наложенного платежа нет | Актуально на: 13 октября 2025
Информация о продавце
Регистрация: 15.12.2022
Заходил(а): 17.10.2025 (12:48)
Заходил(а): 17.10.2025 (12:48)
Откуда: Украина, Киевская область
Подробное описание: Курс Facebook, Instagram реклама для інтернет-магазинів
Курс Facebook / Instagram реклама для інтернет-магазинів (2023)Для кого:
- Підприємці, які продають товари через інтернет-магазин
- Маркетологи, які працюють з інтернет-магазинами
- Фрілансери, які налаштовують рекламу для інтернет-магазинів
Курс розроблений спеціально для тих, хто продає або допомагає продавати товари в інтернеті і прагне збільшити кількість замовлень за рахунок налаштування додаткової реклами у Facebook/Instagram. Програма курсу сформована таким чином, щоб відкинути все зайве і залишити ту частину, яка стосується ТІЛЬКИ інтернет-магазинів.
Навчання складається з практичних відеоуроків українською мовою, виконуючи які ви отримаєте працюючі рекламні компанії. Проходити відеоуроки ви можете у зручний для вас час.
В курсі поданий досвід запуску рекламних кампаній для магазинів з різним асортиментом товарів та рекламним бюджетом (від малого до великого).
Програма:
Модуль 1. Підготовка
- Створення Facebook Business Manager
- Створення рекламного аккаунту, Pixel, каталога та налаштування зв’язків між ними.
- Налаштування оплати в бізнес-менеджері та рекламному аккаунті
- Додавання користувачів до Бізнес-менеджера
- Налаштування подвійної аутентифікації
- Додавання партнерів до Бізнес-менеджера
- Структура Facebook Business Manager
- Встановлення Pixel Facebook на сайт
- Відстежування подій у Pixel Facebook
- Завантаження асортименту товарів у каталог Facebook
- Набір товарів “В наявності”
- Налаштування другої мови для асортименту товарів
- Як написати в чат служби підтримки Facebook
Модуль 2. Динамічний ремаркетинг
- Вступ. Переваги динамічного ремаркетингу у Facebook над таргетованою рекламою
- Стратегії динамічного ремаркетингу
- Структура рекламного кабінету Facebook
- Базова стратегія динамічного ремаркетингу
- Стратегія “Дослідницький ремаркетинг”
- Стратегія “Покинутий кошик”
- Стратегія “Періодичні покупки”
- Реклама не показується. Чому?
Модуль 3. Рекламні аудиторії
- Про рекламні аудиторії
- Рекламна аудиторія на основі відвідувачів вашого інтернет-магазину
- Рекламна аудиторія “Перегляд товару”, “Додали в кошик”, “Здійснили покупку”
- Рекламна аудиторія користувачів, які взаємодіяли зі сторінкою Facebook
- Рекламна аудиторія користувачів, які взаємодіяли з профілем в Instagram
- Рекламна аудиторія користувачів на основі контактів клієнтів
- Прийняти умови в аудиторії контактів
- Рекламна аудиторія користувачів, які взаємодіяли з відео
- Рекламна аудиторія користувачів, які взаємодіяли з подією
- Рекламна аудиторія користувачів, які взаємодіяли з каталогом у Facebook
- Аудиторія підписників сторінки у Facebook та їх друзів
- Тематична цільова рекламна аудиторія
- Схожі аудиторії
- Аналіз чисельності рекламної аудиторії
Модуль 4. Робота з асортиментом
- Створення наборів товарів для реклами
Модуль 5. Запуск рекламних кампаній
- Стратегії рекламної кампанії у Facebook/Instagram
- Товарна базова стратегія
- Тематична товарна стратегія
- Структура поглибленої товарної стратегії
- Поглиблена товарна стратегія
Модуль 6. Аналіз та оптимізація рекламних кампаній
- Оптимізація бюджету кампанії (CBO)
- Аналіз результатів рекламної кампанії
- Оптимізація рекламних кампаній
Після проходження курсу Ви:
1. Дізнаєтеся про рекламні інструменти у Facebook та Instagram, які не використовують 90% інтернет-магазинів.
2. Самостійно з нуля налаштуєте ефективну рекламу у Facebook та Instagram для свого інтернет-магазину навіть якщо у вас немає досвіду.
3. Зекономите гроші та час на фрілансерів та рекламні агенції.
4. Зможете вимірювати ефективність реклами не у кліках, а кількості покупок, які зробили користувачі на вашому сайті.
Хто проводить курс?
Юрій Пирч
- засновник компанії K2 – реклама для інтернет-магазинів.
- щотижня з реклами генеруємо своїм клієнтам замовлень на суму понад 1 000 000 грн.
- постійний спікер семінарів від Prom.ua
- в інтернет-рекламі з 2009 року
- Премія “E-commerce. Кращі 2020”. Нагорода “Колега року”.
- Клуб ділових людей, Україна. Нагорода “Ділова репутація 2016”