Пользователь
~ 30 мая 2023 (10:49) ~
Тільки негатив від покупки. Купував сороконіжки, якість так собі, але підійте на короткий hgjvs;jr часу до моменту купівлі наступного розміру у дитини.
Замовлення зробив у понеділок, прийшли у вівторок, отримав у середу і відразу написав що розмір не відповідає заявленому. Менеджер - абсолютне невміння працювати з клієнтом, все перепитується на складі: чи є ще фото товару (спочатку були тільки студійні, зроблені не продавцем, а десь скачані з сайту), розмір стельки і тому подібне.
Коли купував, запросив таблицю розмірів, дали, коли отримали товар, зясувалось. що відхилення розмір стельки 5 мм в більшу сторону. Запитав в 13:03 чого так і як можна замінити, відповіді у той день не отримав, пришлось перепитувати наступного дня. Цього дня зясувалось, що відправити нові з правильной довжиной стельки можуть тільки коли отримають ті. що були в мене. Ок. Відправив, зняв весь процес відправки на фото і вислав менедеру ще сподіваясь, що встигнуть відправити того ж дня, так як через 2 дні була гра у дитини і для доставки ще був у запасі. Ввечорі написав. чого не відправили і почалося...... лініяка на фото лежить не так, допуск у 5 мм на дитячому спорт взутті - це норма, у четвер мені пише. що до суботи не доїде. хоча перша посилка прийшла за якихсь 18 годин до мене і в цілому що я у всьому винен. У неділю зранку отримав дзвінок від того, хто на складі. Казали дайте номер картки, перекину гроші назад. Я пояснював що хотів обміну і все би встигло прийти, якщо б відповідів і взагалі питання обміну було б цікаве продавцям. У відповідь тільки перебивання, на повишених тонах, я узнав що я "куниця. яка висасує усі соки" і тд.... Взагали. формат спілкування від цієї жінки - це щось базарне і дикувате. Накричала, обізвала, сказала що я винен у всьому і кинула трубку. Я скинув номер картки і попросив перерахувати гроші, які як перераховував їм та додати ще й мої витрати на доставку (вина продавця, я вважаю що таке цілком логічне). Знов передзвонила мені і знов на повишених тонах пояснила що вона взагалі не при чому до доставки. Виходить так, що 100% помилка продавця, а страждає кліент. Спілкуватися з цією жінкою бажання нуль - не дає нічого казати. весь час кричить, перебиває, по 5 раз одне й теж.
Звернувся з цім питання до менеджера. у відповідь "я фінансами не займаюсь"...... ось так, купуєш товар, отримуєш не те, що замовляв, витрачаєш гроші на доставку, які потім не повертають, витраччаешь час на усі ці питиання по нормальному варіанту вирішення цього питання з заміною взуття і в якийсь момент і менеджер, і криклива "завскладом" перестають відповідати у вайбері на питання. Якщо комусь важливі свої нерви, час і гроші, пошукайте взуття за такі ж самі гроші тут, купив наступні відразу після того, як зрозумів що з цім "магазином" справ не буде і у неділю дитина вже бігала в красивеньких і більш якісних сороконіжках за тіж самі гроші.
Замовлення зробив у понеділок, прийшли у вівторок, отримав у середу і відразу написав що розмір не відповідає заявленому. Менеджер - абсолютне невміння працювати з клієнтом, все перепитується на складі: чи є ще фото товару (спочатку були тільки студійні, зроблені не продавцем, а десь скачані з сайту), розмір стельки і тому подібне.
Коли купував, запросив таблицю розмірів, дали, коли отримали товар, зясувалось. що відхилення розмір стельки 5 мм в більшу сторону. Запитав в 13:03 чого так і як можна замінити, відповіді у той день не отримав, пришлось перепитувати наступного дня. Цього дня зясувалось, що відправити нові з правильной довжиной стельки можуть тільки коли отримають ті. що були в мене. Ок. Відправив, зняв весь процес відправки на фото і вислав менедеру ще сподіваясь, що встигнуть відправити того ж дня, так як через 2 дні була гра у дитини і для доставки ще був у запасі. Ввечорі написав. чого не відправили і почалося...... лініяка на фото лежить не так, допуск у 5 мм на дитячому спорт взутті - це норма, у четвер мені пише. що до суботи не доїде. хоча перша посилка прийшла за якихсь 18 годин до мене і в цілому що я у всьому винен. У неділю зранку отримав дзвінок від того, хто на складі. Казали дайте номер картки, перекину гроші назад. Я пояснював що хотів обміну і все би встигло прийти, якщо б відповідів і взагалі питання обміну було б цікаве продавцям. У відповідь тільки перебивання, на повишених тонах, я узнав що я "куниця. яка висасує усі соки" і тд.... Взагали. формат спілкування від цієї жінки - це щось базарне і дикувате. Накричала, обізвала, сказала що я винен у всьому і кинула трубку. Я скинув номер картки і попросив перерахувати гроші, які як перераховував їм та додати ще й мої витрати на доставку (вина продавця, я вважаю що таке цілком логічне). Знов передзвонила мені і знов на повишених тонах пояснила що вона взагалі не при чому до доставки. Виходить так, що 100% помилка продавця, а страждає кліент. Спілкуватися з цією жінкою бажання нуль - не дає нічого казати. весь час кричить, перебиває, по 5 раз одне й теж.
Звернувся з цім питання до менеджера. у відповідь "я фінансами не займаюсь"...... ось так, купуєш товар, отримуєш не те, що замовляв, витрачаєш гроші на доставку, які потім не повертають, витраччаешь час на усі ці питиання по нормальному варіанту вирішення цього питання з заміною взуття і в якийсь момент і менеджер, і криклива "завскладом" перестають відповідати у вайбері на питання. Якщо комусь важливі свої нерви, час і гроші, пошукайте взуття за такі ж самі гроші тут, купив наступні відразу після того, як зрозумів що з цім "магазином" справ не буде і у неділю дитина вже бігала в красивеньких і більш якісних сороконіжках за тіж самі гроші.