Подробное описание: Дипломна робота Управління доходами від реалізації продукції підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА.
1.1. Доходи як основний результат і джерело фінансування підприємства.
1.2. Джерела формування доходів підприємства та їх оцінка.
1.3. Напрями використання прибутку та оцінювання їх ефективності.
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ.
2.1. Місце підприєства на ринку послуг.
2.2. Оцінка загального фінансового стану підприємства.
2.3. Механізм формування доходів та розподілу прибутку на підприємстві.
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПП “ ” .
3.1. Обґрунтування напрямів вдосконалення управління формуванням доходів на підприємстві.
3.2. Розробка плану-прогнозу фінансових результатів діяльності ПП “” на перспективний період.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ.
ДОДАТКИ.
ВСТУП
Структурна перебудова суспільного виробництва в умовах становлення ринкової економіки України змінила умови функціонування підприємств. Функціонування підприємства супроводжуються безперервним кругообігом коштів, який здійснюється у вигляді витрат ресурсів і одержання доходів, їхнього розподілу та використання. Підприємства для того, щоб вижити та розвиватися, повинні проявляти ініціативу, підприємливість та бережливість. Прискорення процесів, що проходять у зовнішньому середовищі, зміна законодавчої бази держави, позицій постачальників і споживачів, підвищення конкуренції на світових та внутрішньому ринках, інтенсивний науково-технологічний розвиток - все це вимагає від підприємств нових підходів до вирішення проблем управління фінансами, які в нашій країні з кожним роком постають перед підприємствами все гостріше. Саме тому в світової економічної науці так багато уваги приділяється розробці методів та методик фінансового менеджменту підприємства, мета якого може бути сформульована як отримання доходів при дотриманні обмежень, що встановлюються регулюючими органами, а також додатковими внутрішніми обмеженнями, що встановлюються керівництвом підприємства.
Одним з найважливіших показників фінансового стану підприємства є його доходність. В умовах ринкових відносин доходність підприємств вважається однією з найважливіших умов їхньої діяльності. Саме від доходності підприємства залежить його платоспроможність (тобто можливість підприємства наявними грошовими ресурсами, які отримуються, в кінці кінців, від доходів підприємства, своєчасно погасити свої строкові зобов’язання) та його кредитоспроможність (тобто якісна оцінка позичальника, яка традиційно асоціюється з процедурою прийняття банком рішення про можливість надання кредитів підприємству і умови кредитування).
В цілому вся перспективна і поточна діяльність підприємства спрямована на отримання доходу для забезпечення свого існуючого стану чи подальшого розвитку. Тому актуальною проблемою в управлінні доходами є отримання своєчасної повної та достовірної інформації про фактори, що впливають на розміри доходу та напрямки його використання для подальшого ефективного його використання.
Серед останніх досліджень фінансових результатів підприємств привертають увагу праці таких науковців, як О.В. Гаращенко, Я.В. Лебедзевича, С.Л. Червінської, Є.Ю. Шари, Л.М. Янчевої, І.Б. Чернікової, І.О. Гладій, Є.Ю. Шари Я.В. Лебедзевича тощо. Проте на основі проведених досліджень практичної роботи підприємств, можна стверджувати, що досі є дискусійними цілий ряд принципово важливих питань, зокрема щодо підвищення ефективності управління доходами підприємства тощо.
У сучасній економічній літературі управлінню доходами підприємства, на жаль, приділяється досить мало місця. Хоча варто помітити, що всі основні функції управління та управлінського обліку в цілому повністю застосовні й до обліку доходів, контролю за їх формуванням та до управління ними. Так, планування доходів відіграє найважливішу роль у складанні плану реалізації й продажу на підприємстві на наступні періоди. Зіставлення запланованих величин доходів з фактичними показниками допомагає в прийнятті обґрунтованих управлінських рішень. Структуризація підприємства виділяє територіальні сегменти отримання доходів підприємств, а також центри відповідальності за певними видами доходів. Стимулювання й мотивація співробітників також відіграє велику роль у керуванні доходами на підприємстві.
І разом з тим, керівництво підприємства цікавлять доходи саме з позиції управління, прийняття стратегічних рішень. Тому, у цьому випадку, простого бухгалтерського відбиття виторгу від реалізації продукції і понесених витрат недостатньо. Тому актуальним стає завдання визначення принципів і підходів до управління доходами підприємства з позицій стратегічного управління, в чому і полягає актуальність теми запропонованої випускної роботи.
Сучасний стан розвитку ринкових відносин висуває нові вимоги до господарської діяльності підприємств. З’являється ціла низка чинників, що обумовлюють необхідність впровадження більш ефективних систем управління їхніми доходами на стратегічній основі, зокрема, такі як інфляція, розвиток конкуренції, зростання масштабів інновацій тощо. У таких умовах задачею управління доходами є підготовка підприємства до можливих змін ринкової ситуації, протистояння несприятливому впливу випадкових чинників. Тому метою випускної роботи є розробка нових методологічних підходів до обґрунтування стратегії управління доходами підприємства, пошук шляхів застосування нових сучасних методів управління ними.
Для досягнення поставленої мети було поставлено наступні завдання: теоретично поглибити знання з обраної теми через вивчення новітніх літературних джерел та нормативної бази; вивчити існуючі на підприємстві підходи до окресленої проблеми; розкрити методологічні основи та практику застосування методів аналізу та управління доходами від реалізації продукції підприємства; дослідити джерела формування та напрямки використання доходів підприємства; проаналізувати фінансовий стан, доходність та рентабельність, динаміку цих показників на прикладі діючого підприємства; розглянути механізм формування доходів та розподілу прибутку на прикладі діючого підприємства; розробити рекомендації щодо підвищення доходності та ефективності діяльності на прикладі діючого підприємства.
Предметом дослідження виступає доходність та прибутковість підприємства. Значення цих показників залежить від стратегії підприємства, від стадії розвитку підприємства, від його активів, доступу до дешевих кредитних ресурсів, від альтернатив задоволення потреб клієнтів, від конкурентного напруження тощо.
Об’єктом дослідження виступає фінансово-господарська діяльність недержавного підприємства.
Обсяг роботи: 114 сторінок.