Подробное описание: Новые в наличии кубики Зайцева украинский язык собранные
Кубики Зайцева собранный комплект «Кубики М.Зайцева українською мовою» входит :
1. 36 картонных кубиков с наполнителями , размер 6 см,
2. 31 картонный кубик с наполнителями , размер 5 см
3. 4 плаката размером 58 на 42 см
4. Методичка
5. Диск с « распевками »
Таблицы ламинированы!!! Новая конструкция!!!
Кубики обклеены скотчем , что увеличивает их механическую прочность и « срок службы » .
Размер упаковки 44*33*14 см
Вес комплекта - 2,3 кг.
Посібник “ Навчаймо дітей читанню українською мовою ” призначено для навчання читанню дітей з двох-трьох років і може використовуватись у родині , в дитячому садку та школі . Ним можна користуватись і під час навчання тих дітей та дорослих , для яких українська мова не є рідною . Навчання читанню українською мовою за методикою М.О.Зайцева
Автор посібника – відомий російський філолог Микола Олександрович Зайцев ( м. Санкт-Петербург ) . Його праці , присвячені ефективним методамнавчання дітей читанню , проблемам вивчення граматики російської та англійської мов , математики , широко відомі в Росії та за ії межами ( Україні , Білорусії , Узбекистані , Молдові , США та ін .) .
Що ж нового й оригінального знаходимо ми в методах М. О. Зайцева ?
На кубиках , призмах і на таблиці діти бачать мовленнєві одиниці ( склади й літери ) , які вони “ проспівують ” і згодом складатимуть з них слова .
Для швидкого розпізнавання та надійного запам’ятовування використовуються мнемонічні засоби:
- поділ на групи за кольором ;
- за об’ємами ;
- за звучанням та вібрацією наповнювача ;
- за вагою .
Таблиці теж сприятимуть розпізнаванню блоків та запам’ятовуванню одиниць мовлення (складів та окремих літер). Кожен неминуче помічатиме: вище чи нижче потрібні кубики розташовані, зліва чи справа, всередині чи на початку або вкінці.
А що таке – самостійне складання слова з кубиків ( спочатку з майже непомітною допомогою дорослих ) ? Це справжнє диво – перетворення літер у слово .
Ділити слово на склади – заняття звичне для дитини . Можливість їх побачити викликає інтерес .
Показали склади МА-МА , ТА-ТО , ЛІ-ТО … Усе зрозуміло . Діти бачать ці склади , чують , як вони вимовляються , відрізняються від інших , виділяють , співають , легко складають з ними слова . Кожен кубик , кожна клітинка в таблиці – конкретний образ . Кубики ( чи призми ) тримаємо в руках , трясемо , повертаємо , складаємо з них слово . По таблиці водимо указкою , можемо нею “ писати ” слова , диктанти . Діємо наочно .
Не будемо перевтомлювати дітей , гратимемось з ними двічі або тричі на тиждень . Із старшими – не більше тридцяти хвилин . З малятами краще працювати по три хвилини п’ять разів , ніж протягом п’ятнадцяти хвилин одноразово . Якщо дитина захопилася грою , не будемо переривати заняття , поки дитина сама не припинить гру .
Як працювати ? З чого почати ? Звичайно , з імені дитини . КА-ТЯ – два кубики . Але дитина може складати їх по-різному : ТЯ-КА , ТЮ-КА , КО-ТЯ … Сімдесят дві комбінації утворюються з двох кубиків .
- Куди сховалось твоє ім’я ? Шукаймо його !
Так починається гра , під час якої дитина знайомиться із складами , засвоює їх .
Складемо слова МА-МА , ТА-ТО , БА-БУ-СЯ , ДІ-ДУ-СЬ , імена братика , сестрички , згодом – найбільш близькі й зрозумілі дитини слова : ко-ше-ня , ма-ши-на , ля-ль-ка , ха-та , де-ре-во . “ Пишемо ” слова кубиками і на таблиці указкою . Допомагаємо дитині , а незабаром вона захоче “ писати ”слова кубиками і на таблиці самостійно . Перед тим , як “ написати ” слово , його треба чітко , по складах вимовляти .
Зразу ж звертаємо увагу на дітей , які потребують посиленого тренування й розвитку умінь і навичок . Своєчасно проведена робота з такими дітьми сприяє тому , що вони в майбутньому не потраплять до груп відстаючих у навчанні та класів вирівнювання .
Прислухаймося до висновків логопедів : діти , що навчаються читанню за цією методикою , не мають суттєвих відхилень і недоліків у мовленні і навіть легко виправляють свої мовленнєві дефекти .
Навчаючи дітей читанню , обов’язково поєднуємо запропоновані прийоми й методи в різних комбінаціях . Не дозволяймо дітям довго сидіти . Нехай вони рухаються , підходять до таблиці , складають з кубиків слова . Хвалімо їх за старанність , за успіхи .
П’ятнадцятирічний досвід роботи М.О.Зайцева доводить , що діти , навчаючись за цією методикою , швидше опановують мовлення , “ чистіше беруть звуки ” ( за висловом автора методики ) , успішніше розвиваються . Ця робота перевірена часом і практикою . Педагог використовує рекомендовані вправи , керуючись своїм чуттям , у зручній для нього послідовності , враховуючи кількість дітей у групі , їх вік , рівень розвитку , темперамент дитини і навіть настрій .