Пользователь
Рег-яРегистрация: 05.10.2014 | ВходПоследний вход: 29.01.2024 (15:36)
~ 03 ноября 2020 (13:26) ~
Хочу оставить положительный отзыв о продавце и о товарах! Цен ниже вы нигде не найдёте ) коврик изумительного качества, не скользит, не тянется, не скручивается.
Единственный минус, что коврик может надоесть раньше, чем хоть немного испортится, он явно прослужит несколько лет активной практики :)
И отдельное спасибо продавцу, приятное позитивное общение, очень быстрая отправка!
Единственный минус, что коврик может надоесть раньше, чем хоть немного испортится, он явно прослужит несколько лет активной практики :)
И отдельное спасибо продавцу, приятное позитивное общение, очень быстрая отправка!
~ 26 сентября 2017 (15:26) ~
Користувач EcoGarmoniya замовила через мої посередницькі послуги два рушнички з іноземного сайту.
Вже у відгуку я побачила,що є претензія до упаковки замовлення.Хочу зауважити,що ми не пакуємо й не перепаковуємо замовлення. Упаковка,в якій магазин відправив рушники,була відкрита тільки і лише для того,щоб перевірити,що всередині.а потім відповідно заклеєна клейкою стрічкою.
Щодо претензії про затримку-я завжди на зв´язку,можна написати чи подзвонити.В свою чергу,я писала про те,де замовлення у який момент знаходиться й що, як тільки приїде, напишу.Затримка в тиждень не є критичною при іноземних замовленнях й виникла вона не з моєї вини.
За затримку покупець отримала вибачення й грошову компенсацію у вигляді безкоштовної пересилки,яку я сама й запропонувала.
А як наслідок всього отримала нейтральний відгук...
Надіюсь наша співпраця не повториться ні зі мною ні з іншими користувачами ресурсу.
Вже у відгуку я побачила,що є претензія до упаковки замовлення.Хочу зауважити,що ми не пакуємо й не перепаковуємо замовлення. Упаковка,в якій магазин відправив рушники,була відкрита тільки і лише для того,щоб перевірити,що всередині.а потім відповідно заклеєна клейкою стрічкою.
Щодо претензії про затримку-я завжди на зв´язку,можна написати чи подзвонити.В свою чергу,я писала про те,де замовлення у який момент знаходиться й що, як тільки приїде, напишу.Затримка в тиждень не є критичною при іноземних замовленнях й виникла вона не з моєї вини.
За затримку покупець отримала вибачення й грошову компенсацію у вигляді безкоштовної пересилки,яку я сама й запропонувала.
А як наслідок всього отримала нейтральний відгук...
Надіюсь наша співпраця не повториться ні зі мною ні з іншими користувачами ресурсу.
~ 06 июля 2016 (14:39) ~
спасибо большое за вашу работу! Всё очень быстро и качественно!
Рекомендую всем сотрудничество с вами!!!:)
Рекомендую всем сотрудничество с вами!!!:)
~ 26 апреля 2016 (19:29) ~
Благодарю за выбор корейской косметики у Maldi! Обращайтесь вновь)
~ 01 мая 2015 (08:18) ~
Спасибо за покупку! Отличная сделка, очень приятный покупатель! Удачи Вам и хороших сделок! Наилучшие пожелания и рекомендации!