Пользователь
~ 10 марта 2017 (12:13) ~
НЕСЕРЬЕЗНЫЙ ПОКУПАТЕЛЬ!!!НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!!!ПОСТАВИЛА У МЕНЯ НА АУКЦИОНЕ СТАВКУ,ВЫИГРАЛА И ПРОПАЛА(((ИЗ ПОДПИСКИ ВЫШЛИ ДРУГИЕ ПОКУПАТЕЛИ,РЕШИВ,ЧТО ЛОТ ПРОДАН!!!
НА СВЯЗЬ ТАК И НЕ ВЫШЛА.ДАЖЕ НЕ ПОСЧИТАЛА НУЖНЫМ ОТВЕТИТЬ ПО-ЧЕЛОВЕЧЕСКИ НА ПИСЬМО,ХОТЯ НА САЙТ ЗАХОДИТ!БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ!!!!
НА СВЯЗЬ ТАК И НЕ ВЫШЛА.ДАЖЕ НЕ ПОСЧИТАЛА НУЖНЫМ ОТВЕТИТЬ ПО-ЧЕЛОВЕЧЕСКИ НА ПИСЬМО,ХОТЯ НА САЙТ ЗАХОДИТ!БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ!!!!
~ 14 декабря 2015 (22:27) ~
Таким людям як Ви, не з наявності потрібно купувати товар - а НА БАЗАРІ. І не потрібно когось робити винним, в даній ситуації Ви самі собі зробили проблему. А на рейтинг мені начхати на справді - я знаю що перед Вами я нічим не завинила. Хай це буде на Вашій совісті. Всіх благ (таке смс я написала в лічку покупцеві після її оцінки і заблокувала так як не мала бажання надалі спілкуватися). Дана особа не заспокоїлась і нагадила мені в костьовій через те, що реально протупила при здісненні покупки!!!
Покупець замовила костюм спортивний дитячий, хотіла отримати до 25 листопада укрпочтою, так як була затримка на фабриці, я запропонувала отримати НП з розрахунком що різницю у доставці я оплачу (РІЗНИЦЯ БУЛА ОПЛАЧЕНО МНОЮ через поповнення телефону). Я відписалась що костюм приїхав ще 24 листопада зранку, і можна йти отримувати, а потім вияснилось, що покупець чекала на смс з Нової Почти і отримала посилку, аж 27 чи 28, через що власне і вийшов інцидент. На сайт вона заходила і бачила мої смс і з номерок ТТН і з повідомлення про те що посилка вже чекає на складі. То хто кого винить в проколах???
1. Я повернула різницю в доставці? ТАК
2. Товар прийшов такий як замовляли? ТАК
3. Товар приїхав вчасно? ТАК
То ж в чому моя вина перед Вами?
Покупець замовила костюм спортивний дитячий, хотіла отримати до 25 листопада укрпочтою, так як була затримка на фабриці, я запропонувала отримати НП з розрахунком що різницю у доставці я оплачу (РІЗНИЦЯ БУЛА ОПЛАЧЕНО МНОЮ через поповнення телефону). Я відписалась що костюм приїхав ще 24 листопада зранку, і можна йти отримувати, а потім вияснилось, що покупець чекала на смс з Нової Почти і отримала посилку, аж 27 чи 28, через що власне і вийшов інцидент. На сайт вона заходила і бачила мої смс і з номерок ТТН і з повідомлення про те що посилка вже чекає на складі. То хто кого винить в проколах???
1. Я повернула різницю в доставці? ТАК
2. Товар прийшов такий як замовляли? ТАК
3. Товар приїхав вчасно? ТАК
То ж в чому моя вина перед Вами?