Пользователь
~ 09 марта 2016 (11:25) ~
Замечательный продавец! Быстрая сделочка, приятное общение, мгновенная отправка - вообщем проблем никаких, только одни положительные эмоции от общения с продавцом. Мы остались всем довольны. Будем к вам заглядывать! До встречи!!! С уважением, Инна.
~ 19 мая 2015 (10:24) ~
Маючи справу з цим покупцем не розраховуйте на розуміння і людяність. 01.05 дівчина попросила поставити на бронь дитячі босоніжки, бо не могла їх оплатити через поїздку на дачу. Бронь без передплати я тримала 8 днів, хоч в той же день інша дівчина просила їх продати. Оплату я отримала 08.05. До 11.05 були вихідні у відділенні. З 10 по 14 у нашого 1.5р сина була температура під 39 і грип. Відправила замовлення 11.05 , коли темп. впала хоча б до 37. Тобто за логікою цієї дівчини поїздка на дачу - це причина чекати оплату, а з хвору дитину такого віку треба залишати самого і відправляти чи з температурою 39 тягнути на пошту. До слова, в проміжок з 11-14 чоловік намагався відправити, але через графік роботи не встигав до закриття (а починає він працювати о 08.00, коли пошта ще не працює). Єдине, що я почула від Юлії, коли вибачилася за затримку і пояснила ситуацію, це що вона засмучена, бо я не змогла відправити. Ну, чесно, а я так не засмучена, що не змогла відправити через хворобу дитини. До того ж відправила я за свій рахунок і комісію банкомата покупець не оплатила. Тобто, якщо ви 1000% впевнені, що у вашому житті не буде форс-мажорів, то працюйте з цією людиною, в інакшому випадку уникайте такої співпраці.
П.С Разом з босоніжками було ще 3 замовлення на відправку УП, усі покупці поставилися з розумінням і побажали одужання сину.
П.С Разом з босоніжками було ще 3 замовлення на відправку УП, усі покупці поставилися з розумінням і побажали одужання сину.
ответ для Amilia
27 мая 2015 (10:01)
Вы опять оправдываетесь даже в моей гостевой книге. В отзывах я вам написала, что были некоторые сложности в своевременной отправке, тоесть вы меня не предупреждали, что у вас возникли какие-то проблемы, а деньги зашли 8-го на ваш счет, а позвонить мне 10-го, что у вас проблемы, вы неудосужились. Если возникают форс-мажоры просто возвращайте покупателям деньги, а не заставляйте их нервничать!
Я не понимаю, почему вы не могли мне объяснить все нюансы сделки по телефону (когда отправка, в чем задержка, предложить отправить другим перевозчиком или вернуть деньги, если другой покупатель все таки был). Вы просто молчали и кормили меня обещаниями. Прошу не ведите себя больше так ни с каким покупателем!
Вы отправили посылку 15.05,у меня есть письмо от вас, а написали, что 11.05, зачем вы пишите не правду, как так можно!
Я не понимаю, почему вы не могли мне объяснить все нюансы сделки по телефону (когда отправка, в чем задержка, предложить отправить другим перевозчиком или вернуть деньги, если другой покупатель все таки был). Вы просто молчали и кормили меня обещаниями. Прошу не ведите себя больше так ни с каким покупателем!
Вы отправили посылку 15.05,у меня есть письмо от вас, а написали, что 11.05, зачем вы пишите не правду, как так можно!