Пользователь
~ 21 октября 2015 (19:23) ~
Чекайте від даного покупця нейтральну оцінку за угоду, якщо не відправите посилку на наступний день після оплати. Шановна я теж як і Ви вважаю себе чесною людиною, нагадую якщо у вас коротка память - ви оплатили в суботу 10,10,2015, якщо врахувати що субота та неділя (10,10 та 11,10,2015) це вихідні дні плюс середа 14 жовтня - це загальнодержавний вихідний День захисника Вітчизни то виходить що я вам відправила на третій робочий день. В замовленні я вас не уникали і відписувалась на всі ваші питання? Чому ви не написали мені жодного питання протягом 10-14 жовтня, якщо вас щось не влаштовувало? В чому проблема? Що я теж людина і не завжди можу в робочий час можу з вами спілкуватися по телефону??? Щовечора я тут і відписують всім охочим... Вам потрібний товар чи розмови по телефону? Це моє право вибирати з ким я хочу тут працювати, а кого хочу в чорний список... Я вважаю що ви поставили мені нейтральну оцінку не заслужено, це ваша субєктивна оцінка і ваше право звичайно так оцінювати нашу співпрацю. В мене ж є право добавити вас у чорний список, що я з задоволенням зробила що б з вами ще раз тут не зустрітися. Всього вам найкращого :-)))
~ 04 сентября 2014 (18:15) ~
Замечательный человек и продавец!!!Спасибо за лояльность, понимание и человечность. Я от всей души желаю Вам благополучия, здоровья, тепла, любви... и пусть трудности, связанные с сегодняшними проблемами в стране не коснутся вас и вашей семьи)). Спасибо Вам за всё!