Пользователь
Статус: Швидко відповідаю, швидко відправляю посилки!
Рег-яРегистрация: 11.02.2012 | ВходПоследний вход: 20.01.2024 (15:30)
~ 28 февраля 2017 (14:40) ~
Спасибо за классный комбез! Очень понравился, все соответствует описанию! Сделка прошла быстро! Удачных вам продаж! Всем рекомендую!))
~ 17 января 2017 (16:28) ~
Ответственный, внимательный и надежный заказчик,Всем рекомендую! Буду рада вас видеть снова!
~ 29 октября 2016 (03:20) ~
НЕ РЕКОМЕНДУЮ К СОТРУДНИЧЕСТВУ!!!.Покупатель задала миллион вопросов,на которые Я четко и ясно отвечала! Покупатель оплатила,отправила посылку в день оплаты! Получив посылку покупатель отписалась что брючки понравились и подошли и оценила сделку! Мой товар на 100% соответствует описанию и фото.А на следующий день начала предьявлять притензии,что постирала их в машинке и они испортились! Я как и все другие продавцы не несу ответственности за их дальнейшее состояние!Это уже вопросы к производителю!На бирке черным по белому указана ручная стирка!Покупатель сама же испортила вещь и предьявляет притензии! Кто ж так поступает???! Поэтому прежде чем что либо продать этому покупателю...хорошо подумайте!
ответ для -ВЕРОНИКА-
29 октября 2016 (14:49)
Ну, і вистачає ж нахабства цій людині ще сюди відгук писати!
По-переше, в об´яві не було практично ніякої інфо про брюки, лише на який об´єм стегон вони підходять і те, що обміну і повернення немає. Ні фірма, ні склад тканини, ні заміри, ні розміру не було вказано. Звісно, що я про це все запитала додатково. І це мілліон запитань...нда. Окрім відповідей на мої запитання накидала мені на вайбер ще з десяток, а то і більше інших речей, з ціллю продати і їх. Робила це дуже нав´язливо, не реагувала на мої повідомлення типу "Дякую, мене більше нічого не цікавить. Добраніч". Довелося просто проігнорувати переписку. Дуже нав´язлива і безтанктна особа.
Далі, про самі брюки. Отримала, на вигляд все добре. Фірма Н&М. На колінах вставки з шкірзаму чи екошкіри. Написала: "Отримала, дякую, все добре". Вона відразу попросила обмінятися відгуками, тільки після цього додала мене в покупці. Я написала позитивний відгук про брюки. Вона ж свій відгук у відповідь не поспішала ставити, а написала його вже після того, як я звернулась до неї з рекламацією і вона мені відмовила.
Отже, в день покупки вирішила попрати брюки. На етикетці чітко вказано значками в двох місцях і написано словами! що прання в пральній машинці! при 40 градусах в звичайному режимі без обмежень по обертах віджиму. Я їх вивернула, поставила на 30 градусів і на 600 обертів, тобто на м´якший режим, ніж дозволено на етикетці. До того ж, поклала в машику ще одні повністю із шкірзаму брюки також Н&М з такою ж інструкцією по догляду. Після прання шкіряні вставки на цих штанах розлізлися до дір! Облізли. Другі брюки, які повністю шкіряні, абсолютно нормально, без жодної тріщинки.
Відразу сфотографувала пошкодження і відправила по вайбер продавцю, так само і фото етикетки по догляду, на що вона сказала, що це не машинне, а ручне прання. Хоча і написано і намальовано в 2х місцях, що машинне! Як?! як може продавець речей не вміти правильно читати позначення по догляду на етикетці?! Або просто нахабно відбрехується в своє виправдяння, ще й пише брехню тут.
Звісно, що компенсувати навіть ремонт в ательє (заміну шкіряних вставок) відмовилась, не кажучи вже про повернення. За що компенсація? - за те, що продала річ, яка при правильному догляді (згідно етикеток!) в перший же день розлізлась. Шкода, що тут не можна додати фото в підтвердження моїх слів.
Я також продавала дитячий одяг тут і в магазині протягом 3х років і у мене було пару подібних випадків. Я компенсувала покупцям витрати. Тому що це мої покупці і якщо я продала їм річ, то я несу за це відповідальнісь.
Кожен вчиняє так, як підказує йому совість, якщо вона звичайно є. Достатньо подивитися відгуки про неї в її оцінках, щоб зрозуміти як вона вчиняє.
Сподіваюсь, адміністрація Кідстафф все ж таки дасть мені змогу виправити свою оцінку, зважаючи на ситуацію.
А справедливість нас все одно знайде, не сьогодні, так завтра.
По-переше, в об´яві не було практично ніякої інфо про брюки, лише на який об´єм стегон вони підходять і те, що обміну і повернення немає. Ні фірма, ні склад тканини, ні заміри, ні розміру не було вказано. Звісно, що я про це все запитала додатково. І це мілліон запитань...нда. Окрім відповідей на мої запитання накидала мені на вайбер ще з десяток, а то і більше інших речей, з ціллю продати і їх. Робила це дуже нав´язливо, не реагувала на мої повідомлення типу "Дякую, мене більше нічого не цікавить. Добраніч". Довелося просто проігнорувати переписку. Дуже нав´язлива і безтанктна особа.
Далі, про самі брюки. Отримала, на вигляд все добре. Фірма Н&М. На колінах вставки з шкірзаму чи екошкіри. Написала: "Отримала, дякую, все добре". Вона відразу попросила обмінятися відгуками, тільки після цього додала мене в покупці. Я написала позитивний відгук про брюки. Вона ж свій відгук у відповідь не поспішала ставити, а написала його вже після того, як я звернулась до неї з рекламацією і вона мені відмовила.
Отже, в день покупки вирішила попрати брюки. На етикетці чітко вказано значками в двох місцях і написано словами! що прання в пральній машинці! при 40 градусах в звичайному режимі без обмежень по обертах віджиму. Я їх вивернула, поставила на 30 градусів і на 600 обертів, тобто на м´якший режим, ніж дозволено на етикетці. До того ж, поклала в машику ще одні повністю із шкірзаму брюки також Н&М з такою ж інструкцією по догляду. Після прання шкіряні вставки на цих штанах розлізлися до дір! Облізли. Другі брюки, які повністю шкіряні, абсолютно нормально, без жодної тріщинки.
Відразу сфотографувала пошкодження і відправила по вайбер продавцю, так само і фото етикетки по догляду, на що вона сказала, що це не машинне, а ручне прання. Хоча і написано і намальовано в 2х місцях, що машинне! Як?! як може продавець речей не вміти правильно читати позначення по догляду на етикетці?! Або просто нахабно відбрехується в своє виправдяння, ще й пише брехню тут.
Звісно, що компенсувати навіть ремонт в ательє (заміну шкіряних вставок) відмовилась, не кажучи вже про повернення. За що компенсація? - за те, що продала річ, яка при правильному догляді (згідно етикеток!) в перший же день розлізлась. Шкода, що тут не можна додати фото в підтвердження моїх слів.
Я також продавала дитячий одяг тут і в магазині протягом 3х років і у мене було пару подібних випадків. Я компенсувала покупцям витрати. Тому що це мої покупці і якщо я продала їм річ, то я несу за це відповідальнісь.
Кожен вчиняє так, як підказує йому совість, якщо вона звичайно є. Достатньо подивитися відгуки про неї в її оцінках, щоб зрозуміти як вона вчиняє.
Сподіваюсь, адміністрація Кідстафф все ж таки дасть мені змогу виправити свою оцінку, зважаючи на ситуацію.
А справедливість нас все одно знайде, не сьогодні, так завтра.
~ 23 февраля 2016 (12:12) ~
Вещи очень классные, качественные и не дорого. От сделки только приятные впечатления. Продавец отзывчивый.порядочный и оперативный. Очень помогла с выбором товара и размерами. Всем рекомендую. Буду рада еще сотрудничать.
~ 05 апреля 2015 (13:57) ~
Спасибо за ваш заказ и терпение) вы очень хороший покупатель!!)) рада буду сделать для вас что-то еще)
~ 12 февраля 2015 (23:43) ~
Хороший, понимающий покупатель!