Пользователь
~ 16 сентября 2014 (12:01) ~
Рекомендую этого продавца! Человек серьёзный и надёжный. От сделки у меня остались самые положительные впечатления! Всем рекомендую!
~ 12 сентября 2014 (14:09) ~
После возврата вами денег.Я позвонила в гипюр и мне напрямую выслали две вещи .На следующий день они были уже у меня на почте.А вы тогда так и не смогли корректно выйти из ситуации.Так,что примите во внимание мой бесплатный совет.)))Удачи!!!
ответ для natusiaroyal
12 сентября 2014 (18:24)
Я з Вас дуже рада!!! Носіть із задоволенням! Надалі звертайтесь напряму в Gepur!!! І не хвилюйтесь так ;)
~ 26 июня 2014 (20:20) ~
Хочу, чтобы все знали: этот покупатель очень ответственный, добросовестный и чесный человек!!! Было приятно с Вами работать! Спасибочки и удачи!
~ 26 мая 2014 (22:31) ~
Девочки не вздумайте связываться с этим продавцом. Сп покупка так и не произошла.Человек не может корректно выйти из сложившейся ситуации.
ответ для natusiaroyal
26 мая 2014 (22:57)
...Коротко про ситуацію:
"tati1
Доброго дня!
На жаль поки ні, щоно телефонувала - просять ще зачекати , поки виясняють з Новою Поштою де посилка.
Вибачте будь-ласка за незручності! Це насправді вперше така ситуація, скільки замовляю, такого ще не було..
23 мая 2014 16:09
natusiaroyal
она хоть будет ???Мне в понедельник последний срок когда она нужна.Я улетаю на отдых и мне вещи нужны сейчас.
если в понедельник максимум вторник не будет.Возвращайте мне деньги.
23 мая 2014 16:17
tati1
Роблю все що можливо,
зрозумійте будь-ласка, не від мене залежить, я теж не розраховувала на таку ситуацію, і не приємно що вийшла така затримка. Зачекайте будь-ласка...питання вирішується..
23 мая 2014 18:23
Дивіться, з Гепюром домовились , якщо до понеділка не знайдеться посилка - повернуть гроші, і відповідно я Вам поверну гроші.
Вибачте ще раз! Надіюсь на розуміння.
23 мая 2014 18:35
natusiaroyal
ХОРОШО НАДЕЮСЬ ДО ПОНЕДЕЛЬНИКА ВЫЯСНИТСЯ
ВООБЩЕ ТО В СУБОТУ НОВАЯ ПОЧТА РАБОТАЕТ И ЭТОТ ВОПРОС МОЖНО РЕШИТЬ ДО ЗАВТРА.я БЫ ЕЩЕ УСПЕЛА САМА ЗАКАЗАТЬ В ГЕПЮРЕ ИЛИ ЖЕ ЧЕРЕЗ КОГО ТО ДРУГОГО
23 мая 2014 19:36
tati1
Я Вас розумію, але з Новою Поштою розбираюсь не я , а Гепюр (відправник) від них не дійшла посилка, і саме вони вказали не вірний номер накладної, тому я як і Ви чекаю результату і залежу в даний момент від них. Все що могла зі своєї сторони на пошті вияснила, тому якщо не розберуться до понеділка - у понеділок повинні повернути гроші.
24 мая 2014 09:37
natusiaroyal
Добрый день А можно если не решится проблема,то решить ее таким путем:пусть гепюр напрямую мне пришлет мой заказ несмотря на то что две единицы.
24 мая 2014 09:52
tati1
Матиму це на увазі , при вирішенні проблеми..
24 мая 2014 14:35
natusiaroyal
можете сегодня дать мне ответ.Позвоните в гепюр пусть мне вышлют мою посылку.А если найдется то вы отправите назад им.
24 мая 2014 18:40
tati1
Наталя, до понеділка Гепюр нічого висилати не збирається, вони вирішують питання з кур єром Нової Пошти, який забирав посилку, де ділась посилка із замовленням, чи вона загублена чи вона вислана але загублена накладна. Сталась неприємна ситуація, непередбачувана, і не по моїй вині. Прошу Вас зачекати до понеділка. Я теж не в захваті від цього.
24 мая 2014 22:53
natusiaroyal
постарайтесь все таки решить чтоб мне напрямую отправили посылку
и желательно в первой половине дня чтобы я знала мне покупать что то другое или все таки ждать мой заказик.
сегодня 09:52
natusiaroyal
Добрий день.Ну що ви щось вирішили ?
Як вони дивляться на те щоб мені на пряму відправити мій заказ?
сегодня 10:38
tati1
Доброго дня!
Дивіться, посилка дійсно загублена по вині курєра, сьогодні відправити вони не зможуть заново одяг, так як не відомо чи є на складі на даний момент замовлені найменування, і це займе час. А так як чекати ще невідого скільки не варіант, тому повернуть гроші.
Напишіть будь-ласка номер картки на яку я можу повернути Ваші гроші.
Ще раз прошу вибачення за незручності, Вас розумію! Надіюсь теж на розуміння, що не по моїй вині склалась така ситуацію, з моєї сторони було все виконано, але від таих ситуацій не застраховані.
сегодня 10:57
natusiaroyal
я вас розумію,але ви мене теж зрозумійте .Домовтесь нехай завтра вони мені все ж таки вишлють два найменування з мого заказу.Я тільки що звонила і мені сказали що дані моделі є в наявності.
це ж їх вина нехай виправлять свої помилки
сегодня 11:06
tati1
Наталя, я Вам серйозно кажу, це заме час, Ви самі казали що чекати не можете. Немає гарантії, що завтра до Вас поїде, посилку на справді не так швидко збирають як нам здається, кажу з досвіду, бо з Гепюром працюю давно, і те що по телефону кажуть що є на складі, це не завжди так, точно відомо буде вже в момент збирання замовлення, тому що зараз є, а за годину може і не бути вже на складі, так як замовлень багато, збирають по черзі
сегодня 11:10
natusiaroyal
а вне очереди исходя из ситуации они не могут собрать посылку вы спрашивали?
они отказываются на прямую выслать две вещи?что они говорят?исходя их ситуации
сегодня 13:27
tati1
Виходячи із ситуації, і вашого повідомлення
’natusiaroyal
она хоть будет ???Мне в понедельник последний срок когда она нужна.Я улетаю на отдых и мне вещи нужны сейчас.
если в понедельник максимум вторник не будет.Возвращайте мне деньги. ’
з Гепюром говорили про те, що
’tati1
...., тому якщо не розберуться до понеділка - у понеділок повинні повернути гроші. ’
далі Ви сказали :
№natusiaroyal
постарайтесь все таки решить чтоб мне напрямую отправили посылку
и желательно в первой половине дня чтобы я знала мне покупать что то другое или все таки ждать мой заказик. ’
виходячи з цього я Вам відповіла, те що сказали мені, що сьогодні відправки не буде.
Крім Вас є ще дівчата , які замовляли, і чекати ще тиждень не готові, тому щоб не морочити нікому голову, повернуть гроші..
Напишіть будь-ласка номер картки, я поверну Вам гроші, як Ви й просили.. "
Гроші повернула, але розуміння зі сторони Наталії не отримала. За те отримала безкоштовну пораду "...Вам нужно в другой сфере работать..." - за що ДЯКУЮ!
"tati1
Доброго дня!
На жаль поки ні, щоно телефонувала - просять ще зачекати , поки виясняють з Новою Поштою де посилка.
Вибачте будь-ласка за незручності! Це насправді вперше така ситуація, скільки замовляю, такого ще не було..
23 мая 2014 16:09
natusiaroyal
она хоть будет ???Мне в понедельник последний срок когда она нужна.Я улетаю на отдых и мне вещи нужны сейчас.
если в понедельник максимум вторник не будет.Возвращайте мне деньги.
23 мая 2014 16:17
tati1
Роблю все що можливо,
зрозумійте будь-ласка, не від мене залежить, я теж не розраховувала на таку ситуацію, і не приємно що вийшла така затримка. Зачекайте будь-ласка...питання вирішується..
23 мая 2014 18:23
Дивіться, з Гепюром домовились , якщо до понеділка не знайдеться посилка - повернуть гроші, і відповідно я Вам поверну гроші.
Вибачте ще раз! Надіюсь на розуміння.
23 мая 2014 18:35
natusiaroyal
ХОРОШО НАДЕЮСЬ ДО ПОНЕДЕЛЬНИКА ВЫЯСНИТСЯ
ВООБЩЕ ТО В СУБОТУ НОВАЯ ПОЧТА РАБОТАЕТ И ЭТОТ ВОПРОС МОЖНО РЕШИТЬ ДО ЗАВТРА.я БЫ ЕЩЕ УСПЕЛА САМА ЗАКАЗАТЬ В ГЕПЮРЕ ИЛИ ЖЕ ЧЕРЕЗ КОГО ТО ДРУГОГО
23 мая 2014 19:36
tati1
Я Вас розумію, але з Новою Поштою розбираюсь не я , а Гепюр (відправник) від них не дійшла посилка, і саме вони вказали не вірний номер накладної, тому я як і Ви чекаю результату і залежу в даний момент від них. Все що могла зі своєї сторони на пошті вияснила, тому якщо не розберуться до понеділка - у понеділок повинні повернути гроші.
24 мая 2014 09:37
natusiaroyal
Добрый день А можно если не решится проблема,то решить ее таким путем:пусть гепюр напрямую мне пришлет мой заказ несмотря на то что две единицы.
24 мая 2014 09:52
tati1
Матиму це на увазі , при вирішенні проблеми..
24 мая 2014 14:35
natusiaroyal
можете сегодня дать мне ответ.Позвоните в гепюр пусть мне вышлют мою посылку.А если найдется то вы отправите назад им.
24 мая 2014 18:40
tati1
Наталя, до понеділка Гепюр нічого висилати не збирається, вони вирішують питання з кур єром Нової Пошти, який забирав посилку, де ділась посилка із замовленням, чи вона загублена чи вона вислана але загублена накладна. Сталась неприємна ситуація, непередбачувана, і не по моїй вині. Прошу Вас зачекати до понеділка. Я теж не в захваті від цього.
24 мая 2014 22:53
natusiaroyal
постарайтесь все таки решить чтоб мне напрямую отправили посылку
и желательно в первой половине дня чтобы я знала мне покупать что то другое или все таки ждать мой заказик.
сегодня 09:52
natusiaroyal
Добрий день.Ну що ви щось вирішили ?
Як вони дивляться на те щоб мені на пряму відправити мій заказ?
сегодня 10:38
tati1
Доброго дня!
Дивіться, посилка дійсно загублена по вині курєра, сьогодні відправити вони не зможуть заново одяг, так як не відомо чи є на складі на даний момент замовлені найменування, і це займе час. А так як чекати ще невідого скільки не варіант, тому повернуть гроші.
Напишіть будь-ласка номер картки на яку я можу повернути Ваші гроші.
Ще раз прошу вибачення за незручності, Вас розумію! Надіюсь теж на розуміння, що не по моїй вині склалась така ситуацію, з моєї сторони було все виконано, але від таих ситуацій не застраховані.
сегодня 10:57
natusiaroyal
я вас розумію,але ви мене теж зрозумійте .Домовтесь нехай завтра вони мені все ж таки вишлють два найменування з мого заказу.Я тільки що звонила і мені сказали що дані моделі є в наявності.
це ж їх вина нехай виправлять свої помилки
сегодня 11:06
tati1
Наталя, я Вам серйозно кажу, це заме час, Ви самі казали що чекати не можете. Немає гарантії, що завтра до Вас поїде, посилку на справді не так швидко збирають як нам здається, кажу з досвіду, бо з Гепюром працюю давно, і те що по телефону кажуть що є на складі, це не завжди так, точно відомо буде вже в момент збирання замовлення, тому що зараз є, а за годину може і не бути вже на складі, так як замовлень багато, збирають по черзі
сегодня 11:10
natusiaroyal
а вне очереди исходя из ситуации они не могут собрать посылку вы спрашивали?
они отказываются на прямую выслать две вещи?что они говорят?исходя их ситуации
сегодня 13:27
tati1
Виходячи із ситуації, і вашого повідомлення
’natusiaroyal
она хоть будет ???Мне в понедельник последний срок когда она нужна.Я улетаю на отдых и мне вещи нужны сейчас.
если в понедельник максимум вторник не будет.Возвращайте мне деньги. ’
з Гепюром говорили про те, що
’tati1
...., тому якщо не розберуться до понеділка - у понеділок повинні повернути гроші. ’
далі Ви сказали :
№natusiaroyal
постарайтесь все таки решить чтоб мне напрямую отправили посылку
и желательно в первой половине дня чтобы я знала мне покупать что то другое или все таки ждать мой заказик. ’
виходячи з цього я Вам відповіла, те що сказали мені, що сьогодні відправки не буде.
Крім Вас є ще дівчата , які замовляли, і чекати ще тиждень не готові, тому щоб не морочити нікому голову, повернуть гроші..
Напишіть будь-ласка номер картки, я поверну Вам гроші, як Ви й просили.. "
Гроші повернула, але розуміння зі сторони Наталії не отримала. За те отримала безкоштовну пораду "...Вам нужно в другой сфере работать..." - за що ДЯКУЮ!
~ 10 сентября 2013 (17:08) ~
Замечательный продавец! Рекомендую!